Behind all the lies hides the truth and the qestion is will it be found?

Hade biologi prov idag och det gick sådär. Jag måste egentligen så vg på provet för jag måste höja mej men jag får bara hoppas på det bästa ;)  Vi kollade oxå på en film i skolan idag som heter Die Welle (vågen) och den var lite små hämsk ;)

Efter skolan var jag en liten stund med Thune och David :)
När dom hade gått hem målade jag naglarna och så skulle jag åka ner till service butiken och hämta ett paket från hm men så klart hade dom stängt -.- så jag får hämta det imon istället ;)
Nu har jag gjort hela min book review och läxan i engelska :D Jag känner mej grym :D Så nu återstår bara hemkunskapen :( Blöö jag orkar inte mer plugg :(
Aja sen ska jag ta en varm dusch och kolla på film ^^

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0