Du har alltid fått mej att må bra

Du är en av dom bästa i mitt liv och jag älskar dej<3
Men du har gått lite för långt. Jag gör allt för att vi inte ska glida isär men det går inte att en person ska hålla ihop en vacker vänskap. Det är dej jag har ringt när jag behöver någon att prata med men jag har börjat fundera på om du verkligen bryr dej? Jag har komit fram till att det gör du inte. Tomma ord hjälper inte.
Jag har behövt dej mer än någonsin men du kan inte ens vara där för mej en sekund. Det sårar djupt och du anar inte hur mycket jag vill att du ska försöka.
Men det gör du inte och det kommerdu inte att göra.
Jag kommer att ge upp så förbered dej på det och blir du sur för att jag inte försöker kan du ta din skit och dra dit solen inte syler.
Jag tänker inte lyfta ett finger för våran vänskap om inte du börjar göra något åt det. Det kommer inte gå smärtfritt men den smärtan jag redan går och bär på är värre och det är inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0