Forgive your enimy

Hyfsat dag i skolan ändå:)  Vi började kolla på Ameican History X sm vi har tjatat om att få se ända sen vi började nian:D Den e så bra:D Men lite hemsk ;(
 Efter skolan pluggade jag matte, matte, matte och matte.
Sedan behövde jag en paus så jag åkte ner till sportlife och tränade spinning 75 men Ebba:D<3 Riktigt gött måste jag säga;D  När jag kom hem duchade jag och sen pluggade jag matte, matte och matte. Jag lovar att jag kommer spy om jag får se ett enda tal ikväll :o Blääää

Och jag är fortfarande JÄTTE trött så jag MÅSTE sova men det har jag inte tid med egentligen :( Och varför fan sitter jag då vid datan kan man ju fråga sig?? Korkad är vad jag är!!!

Och jag är prelemenärt (stavning?) intagen till mitt gymasium:D Känns gött:D


Take care<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0