I'm gonna fight to find myself, me and no one else

SOLSOLSOLSOLSOL JAG ÄLSKAR SOL!!!!!<3

Allt blir lättare med sol.
Man blir piggare
Orkar plugga när man kan sitta ute
Det är roligare att rida och vara i stallet (Trodde serriöst att jag inte skulle tröttna men det var bara värdet som inte föll mej i smaken men nu är det på topp;))
Det är lättare att gå upp på morgonen
Det är varmt
Man får annvända vår/sommar kläder som solbrillor som gillas otroligt mycket
Och massa mer men orkar inte skriva fler ;D

Idag har allt flytit på bra förutom att jag har haft ont i huvudet.
Var hos tandläkaren på morgonen för jag ska få tandställning:( Men jag vill få ordnign på mina huggtänder:P
Efter skolan passade jag på att bråka med min bror men det löste sig ändå och sedan åkte jag till stallet och hoppade vilket gick hur bra som helst:D:D I love my horse<3


Take care<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0