I'm kickin' down the walls, I gotta make them fall...

Asså min mormor var för go i morse när hon ringde x)
Mormor: Oj förlåt väckte ja dej?
Jag: Mm men det är lugnt
Mormor: jaha men jag ville inget särskilt
15 min senare
Mormor: Ja men nu ska du få gå och äte frukost:
Jag: Öööh jag ska sova!!!

Haha ibland undrar man :P


Idag har jag varit i stallet och jag tvättade Ragges man för den var helt gul :O Men nu är den vit och fin ;) Passade på att tvätta svansen oxå ;) Smörjde hopptränset oxå för det var jätte smutsigt-.-
Jag var oxå en snabbis på k center och köpte ett nytt nagellack en fotlänk och mina efterlängtade solbrillor:D
Sedan städade jag bara mitt rum och tog det lugnt;)


Take care<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0