The echoes fill your soul

Soft skoladag idag ändå:) Nationella gick bra känndes det som:P Så antagligen gick det skit ;( Men aja sånt är livet;) Sen gjorde jag inte så mkt i skolan alls idag:P Hade ingen ork till det:)
Vi har oxå några pyromaner i klassen som äldar på för fullt :P Speciellt Thune xP

När jag kom hem pluggade jag lite och sen åkte jag upp och jobbade:) Det är så härligt att jobba nu när det är fint väder^^

Och nu sitter jag och väntar på att Linda ska komma:D<3
Och jag fryser som fan. Inte vet jag varför men jag är väll fortfarande frusen sen jag åkte moppe i kylan:P
Linus mobbar mej för att jag altid fryser och säger att jag går med dunjacka när det är 30 grader. Hade han förväntat sig att jag ska ha med den till turkiet eller??;)


Take care<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0