There is no energy left

Jag är såå trött hela tiden :( Jag är jätte stressad och oftast är det en bra sak på mej för då tar jag verkligen tag i saker men nu är jag så stressad så inget går. Jag vill bara sjunka ihop i ett hörn och vänta tills allt med skolan är över. Och att jag inte gör något gör inte saken bättre-.-

Men jag älskar vädret så allt är inte helt depp i alla fall:) Och jag har underbara vänner som alltid få mej på bra humör^^<3

Igår bloggade jag inte för jag orkade helt enkelt inte men det var en vanlig dag i skolan och sedan tränade jag combat på sportlife och sedan åkte jag först en snabbis till Leea och sen till sara och sedan till Ebba :) Jag och ebba satt och kollade på kort på henne när hon var liten:P Såå sööt så det är inte sant:P Och jag råkade vara med på ett av korten från när vi gick i balett när vi var jätte små :P Sååå fuuul så det är inte sant :P

Efter skolan idag åkte jag hem till lilla mormor och hjälpte henne att byta några lampor och jag förstår fortfarande inte varför hon frågar mej för jag är alltid lika rädd när jag ska upp på den där rangliga stegen.
Sedan fikade vi en stund och sedan åkte jag hem och sen ner till service butiken för matt hämta min kläder som har kommit från hm så nu är det inte många plagg kvar:P
Sedan gick jag på en lång promenad i solen men min vovve och då fick Vickan hålla mej sällskap:D<3
Och nu har jag pluggat JÄTTE mycket matte och jag är helt slut i huvudet. Men jag är glad jag fick gjort något:)


Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0