They won't say which way to go, just follow your heart

Idag när jag vaknade trodde jag att ja hade försovit mej för jag skulle vara i stallet kl 10 men kl var bara 6 och jag var ändå jätte pigg :O Konstigt:P
Sen har jag pluggar hela dagen förutom att jag var och handlade en snabbis med mamma och Linus och så hämtade jag några av mina kläder som har kommit från H&M :D:D:D Wiiie:D

Det är min jobbhelg denna helgen oxå så det är lite segt-.- Och min lov vecka är nästan helt fullbokad så det kommer bli stressigt :P Men det gillar vi ;) Heller än att inte ha ngt att göra;) haha

Är ensam hemma en stund ikväll oxå för min bror som fyllde 18 samtidigt som jag fyllde 16 ska supa på krogen med sina kompisar och mamma och pappa ska till min farbror och faster :) Eller hunden får väll oxå stanna hemma ;P

  Här är vilka kläder som kom;)









Jag beställde denna fotlänken men fick en annan jätte ful :( Så jag får skicka tillbaka den



Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0