You are beautiful

Jobbig dag idag ;( Vi gick en mil men skolan idag, vi gick från anneberg till tulebo;)  Synd att lärarna tappade bort sig och jag var den enda som hittade så jag fick visa vägen x) haha.
Jag och Jasse gick tillsammans och lyssnade på snabb musik så det gick snabbt;P Ett tag i alla fall ;)

Efter det så skulle vi ta bussen hem men busschaffören sa att vi inte fick plats så vi fick gå hem -.- då kom vickan hem till mej en snabbis sen tog hon nästa buss hem;)

Tränade hoppning idag med och det gick jätte bra:D Han var lika duktig som alltid;D Min lille prins<3

Nu ska jag duscha och sen repetera inför nationella i matte ;( Det kommer gå åt skogen:(

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0