You are blind to the beauty

Asså jag mår så bra:D Jag vet inte varför men det är bara bra helt enkelt:D Det var sjukt länge sen jag och Jasse drack latte på aktiviteten så vi gjorde det idag:D Jätte onödigt för er att veta men ändå;D

Efter skolan tränade jag MRL med Ebba:D Det var roligt och jobbigt som faan;D En tant såg att jag fick ont i knäna och sa att jag måste fråga om hjälp med det x) Haha det vet jag att jag måste men lite kul ändå att en random tant sa det:P haha.

Jag måste också bara säga att jag ÄLSKAR mina kära vänner(L) Jag måste bara få ut mig ibland hur mycket jag tycker om mina vänner och att jag uppskattar allt dom gör för mig och att man skulle göra vad som helst tillbaka<3

 Du är bra! Glöm inte det!<3


Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0