You bring back the good memories

Igår kväll va jag och min familj bortbjudna till våra gamla kompisar i partille:D Simon Rasmus Johan och cartin. Det var sjukt länge sen vi ses och förr i tiden sågs vi hela tiden men den tiden försvänn :( Vi åkte på semester ihop och vi firade midsommar varje år men inte nu längre. Skit tråkigt men igår fick man se tillbaka på så sköna minnen asså:D Härligt va det:)


Idag har jag och Marre varit i skolan och sålt fika till föräldrar som städade skolan så vi får pengar till klassresan;) Jag måste säga att vi är grymma för vi fick in massa pengar;P Haha

Sedan åkte jag och jobbade. inte lika kul men men;)

Nu ska jag kolla på Gossip och Wipeout och dö ^^ Mysigt tycker jag:)


Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0