You're the direction I follow to get home

Otroligt kall dag idag :o  Vi hade vänskaps dag i skolan och så skulle niorna sitta vid varsina stationer utomhus och det var kallt :o Jag och Sara hade pennan i flaskan och det var så långtråkigt och vi frös hela tiden -.-
Jag hittade inte min mobil heller så jag åkte hem på rasten och vände upp och ner på hela mitt hus men jag hittade den inte men sen visade det sig att den hade legat i min jackficka där jag aldrig lägger något konstigt nog :P Hehe kände mej lite dum x)

När jag kom hem var jag så frusen att jag var tvungen att vira in mej i massa täcken och filtar och sen bar det av till sportlife där jag tränade combat och zumba fitness men linnea:D Zumban var jätte roligt :D Den är säkert ännu roligare när man lär sig stegen x)

Nu har jag duschat och ska snart lägga mej och kolla på film ^^

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0