And I'll get through each day, I dig through the bad ones, To get to the good ones

Lite läskigt att det står en ambulans utanför vårat hus nu som blinkar:o Man är lite rädd att det är mina söta grannar som är jätte gamla dom är hos:( Usch för sånt:(


Jag har i alla fall två jätte bra dagar framför mej:D Imon ska jag åka till stan med saknade Marre:D♥ Båda har nog ett och annat att berätta;D Känns som det kommer bli en lång fika i stan;D
På lördag ska jag först tävla hoppning på kba;D Min sista tävling på Ragge antagligen:( Sen på kvällen ska jag hem till Julia på Party:D Wiie:D

Take care<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som att du kommer ha trevliga dagar framför dig :)

2010-08-12 @ 22:02:47
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: Cissi

Godkväll! Allt bra? =)

2010-08-12 @ 22:24:52
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Milla

Emelie: Hihi jadå;)



Cissi: Jajemen allt är jätte bra;)

2010-08-14 @ 00:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0