Have you ever heard a wolf howl in the moonlight

Jag är tröööttttttt!!
Först upp tidigt och jobba vilket var typ tre gånger så jobbigt som vanligt för det var typ tre gånger så mkt att göra -.- Sen efter jobbat var det bara att åka till nästa stall och rida, sen kom jag hem helt död och skulle kolla på fim med linus men då skulle han gå ut med hunden så nu sitter jag och väntar på honom.
Och sen fick jag reda på att det är avslutning på ridlägrveckan som var nu i det stallet jag jobbar och då är det extra mycket att göra och man blir typ klar två timmar senare än vad man ska -.- yay -.-

Men nu ska jag döö;P

Take care<3

Kommentarer
Postat av: Elin <3

Snuttis, du lever idag va? (: <3

2010-08-06 @ 16:45:22
URL: http://nattstad.se/elinandreasson
Postat av: Milla

Knappt:P<3

2010-08-06 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0