I can't tell you what it really is I can only tell you what it feels like

Blöö, spydde upp min frukost i morse men det var bara att bita ihop för jag skulle dressyr träna vilket gick jätte bra:D Min tränade apploderade åt mej:D Sen mådde jag inte jätte bra så jag fick gå hem och inte göra ett piss så jag har tagit mej igenom några gossip avsnitt:P

Take care<3





Sakna dej sjukt mkt♥ Sju veckor dödar mej, men det är skönt att du kommer hem snart♥
Fast helst vill jag åka till dej så du kan få stanna i ditt fina grekland♥ Du finns för mej och du betyder otroligt mycket för mej♥ C♥M

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag saknar dig meeeed Milli!!! <3 <3 <3 <3 Jag kommer hem om en vecka från idag :) <3 Du är en riktigt bra vän och du betyder MYCKET för mig med! <3 M<3C

2010-08-03 @ 10:15:00
Postat av: Milla

<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-03 @ 10:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0