I guess I don't know my own strength

Bra dag både igår och idag:D
Igår möblerade jag om mitt rum och jag är jätte nöjd:D
Sen på kvällen fick jag ett av mina ryck så gick jag på promenad (barfota^^) och fick med mej Leea:D  Det vär jätte skönt att få prata ut för det är mkt som händer nu<3 Jag kan verkligen prata med dej om allt♥ Och så söt e hon när hon inte ville att jag skulle gå hem själv sent så hon fick hennes pappa att köra mej:P

Idag red jag och det gick jätte bra:D
Nu sitter jag och kollar på new moon medans josse vofflar mitt hår x)


Take care<3

Kommentarer
Postat av: R

Jag fick ju aldrig se ditt rum;(<3

2010-08-10 @ 00:43:22
Postat av: leea

ih, mysigt att gå runt i kållered :D <3 du är så bra camilla <3

2010-08-10 @ 22:58:57
Postat av: Milla

Vi får ta en promenad igen snart:D<3 Jag har faktiskt en sak till dej;D<3

2010-08-10 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0