I stand on your word, I stand on all the promises you made

Min otur forsätter..
Jag försov mej en timma idag så jag kom sent och det var lite lagom pinsamt-.- Sen haltade jag hela dagen för att jag trampade på glasflaskan-.- Sen efter skolan gick jag till kungsmässan för att köpa enn nytt nagellack men det fanns inte i någon affär-.- Men när jag gick till ICA för att köpa lite godis jag kunde tröst äta hittade jag det på ICA x) Så jag hade lite tur i oturen;) Sen när jag skulle åka till stallet började det pissregna precis när jag kom upp och slutatde när jag kom hem-.- Sen när jag skulle äta mitt godis hittar jag min godispåse i bitar på golvet... klart som fan har min hund käkat upp allt-.- Så nu är jag depp och ska kolla på O.C och hoppas på en bättre dag imon:)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0