It's made out of steel, it's built out of fear

Vaknade två idag x) Inte okej:P
När jag satt på altanen och solade och sydde om ett linne kommer en stressad bror upp och ska hinna käka klippa gräset och packa på en timma, hmm hur ska han hinna det:P Jo med sin kära systers hjälp;) Så då skulle jag klippa gräset vilken jag aldrig har gjort förut x) Jag klippte halva gräsmattan sen gav jag upp x) Den ville inte som jag ville:P Gräsklippning är nog inte min grej x)

Jag tränade hoppning för en ny tränare idag oxå i billdal:) Det gick jätte bra:D

Ska jobba imon så borde sova nu:P God natt^^

Take care<3

Kommentarer
Postat av: R

Ring mig nästa gång du ska klippa gräset så hjälper jag dig;)<3

2010-08-05 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0