No one else can speak the word on your lips

Jag hade en jätte bra kväll igår hemma hos julia;D 18 klunkar på ölspelet var inte en höjdare i alla fall x) Haha.
Gud jag var så trött på kvällen att jag somnade vid köksbordet typ vid halv tre x) Det hände oxå lite saker som inte borde ha hänt om folk kunde växa upp men tydligen inte-.- Aja det var kul i alla fall;D

På morgonen kunde jag inte äta någonting-.- Jag bara satt och stirra på min frukost hemma hos julia och tillslut slängde jag den:P Jag och julia hade i alla fall en mys dag:) vi satt ute i solen och snackade en jättelång stund till det helt random började regna så förflyttade vi oss in:P Sen gjorde vi lunch och sen sjutsade hon hem mej för jag orkade inte cykla:P

Nu har jag käkat pizza och ska sova om en stund för jag är JÄTTE trött:P Och imon ska jag upp tidigt för att få info om min tandställning jag kommer få:'( Fyyy

Take care<3

Kommentarer
Postat av: R

18?;o Stackare;P<3

2010-08-16 @ 16:43:01
Postat av: Milla

Jag fick ju 16 när jag var hemma hos dej så det var ju inte så jätte mkt mer:)

2010-08-16 @ 16:59:22
Postat av: R

Haha iof;)<3

2010-08-17 @ 11:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0