Otur:(

Asså jag har sån jävla otur nu känner jag:( Igår när jag jobbade skulle jag ta in två hästar och då sliter den ena hästen sig så jag tappar min mobil så den andra hästen lyckas trampa på den så knapparna lägger av-.- Sen när jag kom hem lyckades jag fixa den så det var ju bra men när jag skulle gå på bussen i morse kommer jag på att min mobil ligger i sängen så jag fick gå i skolan från 10 till kvart i 5 utan mobil-.- Sen kommer jag hem trött och arg och ska öppna mitt fönster känner jag hur det knastrar under min fot och så börjar det svida.. Då har jag vällt en glasflaska som stod på mitt bord när jag sov utan att ha märkt det och ställt mej på den -.- så nu har jag sår under fötterna-.- Vad fan ska hända näst undrar man ju då -.-

Men nu ska jag fan måla naglarna och trösta mej och försöka att inte ha otur mer dag i alla fall...

Take care<3

Kommentarer
Postat av: R

Stackare:(<3 Saknar dig<3

2010-08-23 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0