Pretend

Första dagen i skolan gick as bra;D Det lär dock ta ett tag innan jag kommer hitta överallt men det ska nog gå bra;)
Efter skolan drog jag och kusinvitamin elin och hennes kompis linn till kungsmässan för att köpa nya skol saker till mej:) Och så fikade vi på espresso house:)
Sen drog jag hem och städade-.- inte kul:P Och sen bar det upp till stallet för jag skulle till billdal för att träna för sussi och det gick jätte bra :D
Sen när jag åkte hem från stallet och kom hem märkte jag att jag inte hade några nycklar men jag tänkte att var ju klara i stallet så mamma kommer väll snart, men nene... så efter typ 35 min åkte jag upp till stallet och där stod hon på samma ställe hon stått på när jag åkte hem och pratade med en annan i stallet-.- Så där hade jag suttit i pissregnet och blivit pisse blöt x3


Köpte massa block:P


Penna sudd och pennfack:)


Linjal:)

Ser ni hur fint jag har matchat:D

Nu ska jag ta en kopp te för jag fryser:(

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0