When you're right here by my side

Igår var jag med Malin och Clara i stan:D Men det var lite depremerande för jag hittade ettt jätte fint nagellack men jag kunde inte köpa det:( Blöö:P

Efter stan på kvällen åkte jag och jobbade;( Sen kom Malin till mej för hon skulle sova hos mej för jag var ensam hemma;P Typ vid halv ett fick vi för oss att vi skulle åka till fredrik och daniel:P
Malin och fredrik försökte lura i mej att det hade rymt en mentalsjuk från ett sjukhus vid hulebäck och att dom brukar rymma till kållered för det finns så lite poliser där men jag frågade eniro och då sa som att det inte hade det x) Inte kul att dom gjorde så:P
Vi åkte väll hem typ vid fyra och så somnade vi dirr:P

Go dag var det i alla fall;D

Take care<3

Kommentarer
Postat av: jessica Spjuth

Så ringer du mig mitt i natten å säger att du typ kmr bli mördad med ;) haha

2010-08-22 @ 17:52:33
URL: http://jessicaspjuth.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha men jag höll på att bli mördad;)

2010-08-22 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0