Jo men visst för jag mår ju så bra

Var i skolan idag trots feber för jag kan inte missa mer-.- väldigt segt måste jag säga... hade iof bara två lektioner men ändå:P

sen när jag kom hem somnade jag som en stock och sen kommer pappa hem och tvingar mej laga mat.. yippi.
Sen är min bror så lat att han inte orkar gå ut med hunden så det får jag göra som har feber?!?!?! hur det gick till kan man ju fråga sig?! Är jag inte frisk tills på fedag kommer han få stryyyyk!!

Jag fick i alla fall öppna mina chokladkalendrar (har två faktiskt:P) och det gjorde min dag^^

Nu ska jag ta ett bad:D Puss & hej

Take care<3


Kommentarer
Postat av: elvira

Tusen tack! Måste man vara medlem för att se filmen? kram:)

2010-12-02 @ 16:35:57
URL: http://elvirakarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0