There is no light without the dark

Ellen sov hos mej inatt och efter vi hade käkat fruuuukost gick vi ner till hemmakväll och köpte guuuudis och sen spelade vi the game of life med Bruuuur min och jag vann!!:D Gryym som jag är ;D När ellen åkte hem åkte jag upp till stallet och tränade hoppning för Michaela och det gick så jävla bra så det var inte sant:D Nu är jag lycklig för tillfället:D:D

Nu har jag precis målat mina nagluuur och ska kolla film och halvt döö;D

Take care<3

Ps. Ellen ÄLSKAR mej när jag berättar slutet på alla filmer:D:D:D

Kommentarer
Postat av: R

Man ska inte kolla på en film med dig som du redan sett:P<3

2010-12-28 @ 16:26:47
Postat av: Camilla

Vadå jag tycker om att berätta vad som händer^^

2010-12-28 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0