Look, if you had one shot, one opportunity To seize everything you ever wanted, one moment Would you capture it, or just let it slip?

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte kännt för det:P

I lördags hade vi gäster bland andra kom Michan:D

I söndags sov jag hos Jessi som jag har saknat till tusen♥ Hur skönt som helst att komma bort från kållered för en natt:P
Så jag var med Jessi nästan hela måndagen fast jag hann rida på kvällen;)

På tisdagen skulle jag åka med Michan och hennes kompis Emmy till stenungsund för några av hennes killkompisar har en stuga där men när jag vaknade mådde jag skit:/ Mådde bättre lite senare och då fick jag så klart gå ut med hunden för jag hade ju bara legat och latat mej hela dan enligt pappa även om jag hade städat mitt rum-.- Och tro mej det är ingen lätt uppgift;) Men då träffade jag min lille kusin Amanda så vi gick en promenad och sen såg vi på film och sen sov hon hos mej:P

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0