Best night:D

Asså fy fan va roligt vi hade igår :D Först käkade jag, Michan och Julia hemma hos Michan och sen cyklade vi hem till mej och gjorde oss i ordning lite och sen drog vi på fest i mölndal hos coffe :P Ja kan säga att jag mådde riktigt javla bra fast det gjorde lite halv ont när jag tamlade i trappan xD Och linus lyckades på ett magiskt sätt lägga sig i en jätte liten toa som man inte ens kunde stå två i med stängd dörr xD Jag och Julia förlovade oss och vi ksulle gifta oss idag kl 11 men vi låg och sov :P Vi gjorde bort oss en aning oxå xD Och  vet ni en sak?:P Kramar gör underverk:D det gick jag runt och sa hela kvällen igår x) Jag hade i alla fall en jätte bra kväll/natt med dom bästa tjejerna:D♥♥ Och massa till:P haha









Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0