En himmel utan slut

Idag har jag varit i stan med Marre men jag köpte inget;D Det var mys att gå runt och bara titta på saker och spendera tid^^ Sen bar det upp till stallet och red ut på in polle som var extra pigg av någon anledining:P Sen satt jag och snacka med Michan i typ 45 minuter:P
Och nu kom jag precis hem från tulebo:) Vi var först i bergsjön men vi drog till tulebo istället för det var lite mer folk där men vi gjorde inte så mkt och det var inte jätte kul så jag och några till drog hem:P

Jag kom på att jag fortfarande inte har fått min ordentliga sovmorgon än för dom dagarna jag skulle ha det så har något kommit ivägen och jag har fått gå upp tidigt i alla fall men imon ska jag förhoppningsvis få min efterlängtade sovmorgon^^

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0