I don't wanna be that broken hearted girl

Jätte bra dag idag:D Vi hade klassens dag så vi gick och fikade på ett café i hage med dom där jätte bullarna:P Dom är verkligen JÄTTE:P Sen gick vi på universeum för det var så dåligt väder:P Det var mysigt:D Jag kommer inte klara av att sluta nian... Jag vill ha min gamla klass kvar och jag pallar inte massa nytt:/ Jag älskar att gå upp på morgonen och veta att jag är trygg♥  Att allt är kvar precis som det ska vara. Men det är bara att inse att det kan inte vara precis som man vill hela tiden tyvärr:/

Men nu ska jag åka och klippa mej:D Vet inte riktigt vad jag ska göra med det än:P Vi får se jag jag kommer hem i;D haha

Take care<3


Jag trodde allt var över, att du skulle försvinna och allt skulle bli som vanligt, men du har tydligen inte gett upp än. Jag orkar inte med att du ska tränga dej in igen och tro att allt är som det var förut för det är det inte.
Jag har försökt gå vidare och det borde du oxå göra.
Jag är glad att se att du mår bra men det räcker nu...
Jag älskade dej och det vet du även om jag inte ville inse det, men det som hände förra året får stanna i det förflutna och inte letas upp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0