I have a pocket full of sunshine just for you

Började dagen med att sola men det gick inte så bra med tanke på att det var svin kallt och jag bara låg och frös;/ Sen åkte jag till Marre och vi käkade Lasange och schillade lite:P Sen åkte vi ner till sportlife och tränade lite, sen åkte jag hem och duschade och sen hem till Marre igen på mary kay spa sak;D Och då köpte jag äntligen mitt efterlängtade satin hands set:D När jag kom hem därifrån spelade jag lite fotboll men bror min, alma, frillan och hugo;)

Nu ska jag titta på film och äta... Ne föresten det får jag inte för jag har druckit en äcklig sak som är bra att dricka innan man åker utomlands så jag får inte äta på en timma... Jag är vrål hungrig-.-

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0