I love people who cares

Jag kollade på Dear John förut och den var såå bra och Canning tatum är såå snygg;D  Och shit vad jag grät, jätte sorglig var den:)

Nu sitter jag och äter gott och blandat för söta Linnea var här förut och hade köpt Hello Kitty glass, godis och en cola till mej:D tacktacktack♥ Precis vad ja behövde;D

Fast tyvärr så mår jag inte så bra:/ Jag har ont i hela kroppen och varje gång jag reser mej upp känns det som huvudet ska explodera:( fanfanfanfan. Men det ska inte stoppa mej från att få spendera min sista dag med min underbara klass:) Så nu ska jag ta en dusch och sen måla naglarna och välja ut vilka smycken jag ska ha;D






Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0