I wanted to try somthing diffrent

Idag gick jag upp tidigt och åkte till stallet och red ut på min polle och jag lyckades hålla mej kvar denna gången;D Det var härligt att rida så tidigt:P
Sen åkte jag hem och gjorde mej iordning så åkte jag Mamma och Linus till kungsmässan för jag skulle köpa skor och shorts och lämna in min trasiga mobil:) Men det blev inga skor och inga shorts och vi lämnade inte in mobilen... utan jag kommer få en ny mobil:D För mitt abonemang håller på att gå ut så vi ska förlänga det och då får jag en ny mobil:D Och jag kom hem med två linnen och en tävlingsskjorta istället:P Men vi ska åka och shoppa snart igen lovade mamma:P

Take care<3

Kommentarer
Postat av: R

You don't need to be diffrent<3

2010-06-06 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0