I will miss you

Idag gick jag upp tidigt för att åka till stallet och träna för ullis men då har så klart hästen fått feber så jag fick inte rida-.- så jag gjorde alla saker och åkte hem istället:P då åkte jag ner till k-center och köpte krokodiler till Marre som åker imon och ska vara borta i sju veckor:( Kommer sakna henne:(♥ På väg ner till k-center träffade jag ebba, linda och Victor och vi snackade en stund:) Och jag skulle köpa den nya boken i the twilight saga men den fanns inte på k-center så jag åkte till mölndal istället men så klart hade dom stängt-.- Men när jag kom hem kunde jag i alla fall glädja mej med att min klänning från hm har kommit:D



Take care<3

Kommentarer
Postat av: Marilia

Du är så söt Milli och jag kommer sakna dig mer :'( Men som tur var kommer jag nog ha internet så att vi kan skriva till varandra :) <3 <3 <3

2010-06-24 @ 09:30:41
Postat av: Milla

Aa det är ju bra i alla fall<3<3<3

2010-06-24 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0