Sick of trying

Idag har jag varit i stallet och kollat på uppvisning och hoppnig:) Och jag fick träffa Julia och Michan som jag inte har träffat på evigheter:D Det var väll klart typ tre och då åkte jag och mamma till k-center och där lyckades jag köpa två par skor och ett par shorts och två armband:D Precis vad jag behövde:D
Sen när jag kom hem därifrån bar det upp till stallet igen för stallmöte inför sommaren och sen åkte jag hem och gjorde mej iordning och åkte till Linda och så åkte vi till mölndal för att gå på högtrycksfestivelen(?) Och jag måste bara få ur mej att Ken ring suger-.- Sorry to say it men det gör han. Så jag och Linda drog därifrån så nu ska jag snart kolla på en film och dricka te^^

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0