The best days I've had are the days I spent with you

Soft dag i skolan idag;) Vi satt mest ute och solade;P

Efter skolan åkte jag Marre och Leea till stan och vi var där hur länge som helst känns det som:D Jag hittade ett Linne typ, en bikini och ett läppglans med solkyddsfaktor:D Marre lyckades gå in i en vägg och snubbla på en kant och gå in i en stolpe xD Hur lyckas man?? x) Hon var oxå lite ledsen att hon inte hittade en klänning till klassfesten på torsdag;( Stackare;( 
Hon lyckades oxå med dagens: Dom här bänkarna är jobbiga för min rumpa åker ner.  haha jag trodde jag skulle döö xD I guess you had to be there;)

Efter stan bar det upp till stallet och det var extra mysigt idag för jag hade sällskap av Linnea^^♥


As myysig dag idag helt enkelt;D


Bilder kommer på grejerna jag köpt imon;)


Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0