The end is close and it scares me

Jag kan börja med att säga VÄRLDENS BÄSTA KLASSFEST!!!!!:D♥  Först kläkade vi och sen sjung lärarna en låt som dom hade gjort till oss och jag och Anna höll tal xD Det gick faktiskt bra;D Sen bestod resten av kvällen av dans:D När jag kom hem hade jag jätte ont i benen och i fötterna men fy fan va kul vi hade:D:D:D Alla dansade även om det tog ett tag att få igång några:P

Idag var det städdag i skolan men jag slapp för jag var och tränade på det vi ska sjunga på skolavslutningen:P Men jag städade ut mitt skåp och det var lite ledsamt:( Det var helt tomt och  så var vi tvugna att länma tillbaka nycklarna:( Fyy
Efter skolan åke jag Linnea, Thune, Andreas och David till donken och käkade glass:P

Nu ska jag lägga mej och sola en stund och jag kommer antagligen somna för jag är jätte trött:P

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0