This is the end.

Nu har jag gått ut nian, omega är inte omega längre och vi kommer gå skilda vägar och vissa kommer man kanske aldrig träffa igen. Det gör lite ont i hjärtat. Jag har gråtit och gråtit. Men man får se det positivt det är ju snart bullfest hos thune:D Och imon ska jag till tobbe:D

Jag fick i alla fall åka hem i en ferrari för 2,5 miljoner:D Det var det inte alla som fick;D Tack Pappsen:D Det var fräänt:D 

När jag kom hem käkade jag och släkten, och nu är jag med min älskade kusin Amanda och dampar:D Vi har dansat, badat min hund, tittat på tv, kissat, garvat åt fula människor och fula klipp på youtube xD

 



Kolla 1,49 när hon skrattar xD

Jag vet inte hur länge vi skrattade xD

 

Snart ska jag dra till marre och vi ska ha filmkväll:D

 

Take care<3










 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0