This time you got away so easy

Först upp tidigt och jobba som igår:P Sen åkte jag hem och då kom Marre så gick vi och köpte glass och gick på en promenad:D Sen tog vi moppen hem till henne och så åkte vi och hennes mamma och hennes mammas pojkvänn och spelade badminton:P Som jag äger på x) Okej jag är hyfsat bra i alla fall:P
Och nu så sitter jag här jag är jätte trött och borde typ sova för jag ska jobba imon med;) Men det lär ju bli film;)

Take care<3



Jag antar att du inte mår dåligt över detta för du har inte ens tagit mod till att säga förlåt...

Kommentarer
Postat av: Marilia

Det var kul idag? :D <3 Vem har inte sagt förlåt för vad? :P <3

2010-06-15 @ 21:48:31
Postat av: Milla

Jaa det var det:D<3 Kanske inte ska ta det här;P<3

2010-06-16 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0