Värme♥

Idag när jag kom till skolan kom jag på att jag hade glömt mitt argumenterande tal och mina gympakläder hemma så jag fick åka hem igen men som tur var hade jag sällskap av Vickiie:D♥

Och på rasten var vi och köpte glass^^ Såå gott^^

 

Efter skolan åkte jag upp till stallet och nu har jag precis gjort klart alla arbeten så nu är det bara att softa till det blir lov;D Jag satt ute på altanen och gjorde No, det var grymt härligt:D

Nu ska jag gå till elin en sväng och lämna en klänning hon vill låna och hämta hennes plattång som jag vill låna;D

Take care<3


Snutten<3



Ps: Jag glömde säga en rolig sak igår som hände på san xD När vi var på donken satt det två killar och bråkade om vem som skulle gå fram och fråga om våra nummer och trodde att vi inte hörde xD Snacka om fail xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0