And slowly you're becoming someone else

Idag i skolan var jag bara med på den första lektionen (Musik) sen mådde jag jätte illa och gick hem:( 
Efter jag hade vilat lite så kännde jag mej mycket bättre och gick ner till sportlife och tränade combat med Linnéa:D
När jag kom hem hade min bror på sej tränings kläder och så frågade jag honom vad han skulle göra så sa han att han skulle ut och springa. Jag skulle bara skojja med han och skrattade lite så fick han värsta dampet, ojojoj säger jag bara x)

Imon ska vi till åby och dansa bugg och det kommer inte gå så bra med tanke på att kvarnhjulet och åby har bråkat sen ever xD Haha det ska bli spännande xD


Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0