Bakom hårda sten väggar sitter jag gömd

Idag var det en helt vanlig skoldag utan några jätte speciella händelser:) Eller jo jag blev misshandlad av dennis ;O Jag har ett rivsår på hakan som började blöda ;( haha herregud va vi bråkade xD
När jag kom hem var nog min bror lite sällskaps sjuk för han ville att jag skulle spela guitar hero med honom så det gjorde jag en stund:P
När jag hade tröttnat satte jag och linus på snövit och jäklar var vi skrattade xD den filmen är såå jäävla löjlig så jag döör xD 

Jag hade lovat mej själv att jag inte skulle måla mina naglar på ett tag med det höll inte så länge för jag mår dåligt av att se hur missandlade dom är x)  Jag målade oxå linus ena tånagel till en sverige flagga xD  Så klart skulle linus måla en på mej med men han målade inte bara nageln utan hela foten :O haha jag typ dog av skratt xD

Imon är jag och linus ensamma hemma så då kommer linda, ebba och malin till mej så ska vi kolla på melodifestivalen och mysa tror jag ;D<3


Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0