Don't let them say you aint beautiful

Konstig dag idag:S Jag vet inte riktigt vad som hände idag men konstigt va det ;S Jobbade inte så mkt i skolan idag, innan lunch gick skippade jag och jasse lite av ea och efter lunchen skippade jag och marre lite ea :P Vad duktig jag känner mej x) Men jag var helt död och kunde inte konsentrera mej så det behövdes;) Var inte med på idrotten så jag Sara och Vickan satt på läktaren och gjorde typ ingenting ^^ Latmaskar ;P

Nu sitter jag och pluggar:) Och jag pluggar faktiskt jag ljuger inte ;D haha för en gång skull är jag lite duktig;)

Snart kommer Malin och Moa så ska vi gå upp till kip och kolla på när dom bästa tjejerna vinner åt mej nu när jag inte är med ;P haha

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0