I don't play your rules i make my own

Hellu:D

Idag har jag pluggat och pluggat och pluggat och mitt i allt pluggande började jag pilla med mina smycken som jag har hur mycker som helst av men jag kan inte få nog, och då fick jag en lysande idé:D Alla mina smycken ligger bara huller om buller och mina väggar är jätte tomma så jag ska ta två lika stora träskivor och sätta något fint tyg på och sedan spika i massa spikar och hänga upp dom på väggen som jag sedan kan hänga mina smycken på :D Erkänn smart:D haha.

När jag hade pluggat klart så tänkte att jag skulle ta det lungt men då fick jag ett sms från sara petersson som var på väg in till sjukhuset och hade bröstsmärtor så jag fick åka upp till stallet och jobba för henne. Jag hoppas det blir bra med henne"/

Jag har ny design oxå:D


Take care<3

Kommentarer
Postat av: Jasmine

millamillamilla<3

2010-03-14 @ 22:45:43
URL: http://jasmiiine.blogg.se/
Postat av: Milla

jassejassejasse<3

2010-03-15 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0