I don't wanna live to waste another day

Idag när jag gick upp kändes det som att denna dagen skulle gå åt helvette-.- Men den var faktiskt ovanligt bra:D Jag var på gott humör hela dagen och allt var helt enkelt bra:D På rasten satt jag, sara, marre och jasse ute i solen och solade^^ Fy fan va härligt säger jag bara^^ Vi hade nationella i engelska oxå och det gick hyfsat hoppas jag:)

Efter skolan våldgästade jag thunes hus och käkade kakor och bullar med han och Linnea haha xD Sedan gick jag ner till sportlife och tränade afro powerdance med Sara:D Och sofia var oxå där;)

Och nu har jag gjort upp en plan för allt jag vill köpa:D

Kan du inte vara lite delaktig och dela med dej xD  Va  lite geriös xD Jag vet inte riktigt vad som kom ut davids mun idag xD


Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0