I walk steady on my feet

Hellu ;D

Idag i skolan kollade vi på en film som heter saving private ryan och fy fan va hemsk den är :O Den handlar om andra världskriger och det typ flyger kroppsdelar och blod och man får se när en människa exploderar och sånna saker :O Jag och sara satt och gömde oss bakom hennes halsduk x) Jag var helt skakig när jag skulle åka hem sen x) haha

När jag kom hem pluggade jag och sedan åkte jag moppe med Thune och dv och vi åkte till Marre och hälsade på henne en stund sedan åkte vi hem igen ;)


Imon ska jag, vickan, mamma och mammas jobbarkompis åka och shoppa typ :P Vi ska kolla på tyg och skor och kanske kolla i lite olika affärer ;D


Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0