It is time to stop running

Idag när jag vaknade hade jag världens huvudvärk så jag tog kanske några för många tabletter men men ;D Jag överlevde:P 
Slutade efter lunch idag och jag skulle egentligen åka in till stan med Marre men hon var för trött och hade mycket plugg så jag åkte hem till Linnea istället och käkade vofflor och kollade på New moon:D Jag somnade i Linneas soffa :O Hehe så trött var jag x)

När jag kom hem från Linnea tog jag det bara lugnt, jag tog en lång varm dusch och målade naglarna ;)
Som vanligt hade jag tänkt plugga men gör jag det? Nej :P Inte bra ;/

Jag och ebba har bestämmt att vi ska se vem som kan klara sig längst utan att äta något onyttigt:P Vi får se vem som klarar sig bäst ;D haha

Nationella imon;) Tagga ;)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0