Keep deaming, it might come true

Sry att jag inte har skrivit men jag har inte pallat ;P

Igår efter skolan åkte jag in till stan och fikade med Linn:D Vi gick oxå in på top shop en snabbis och jag hitta 4 klädersplagg jag vill ha:D
Sen efter det jobbade jag och sen kom Jessica hem till mej och sov över:D Det var för länge sen och det får inte ta så lång tid innan vi träffas igen ;O<3
Idag åkte jessi hem kl 1 typ och då åkte jag till stallet och red min älskade polle:D<3
 
Snart ska jag åka och jobba och sen (tro det eller ej) ska jag och Linn lana hos någon med några xD Jag har aldrig i hela mitt liv lanat och det enda jag kommer göra är typ störa alla andra för att jag har tråkigt xD Men men det blir säkert kul ;D berättar imon hur det gick ;) haha



Take care<3


Kommentarer
Postat av: Jasmine

åå va kul att du träffade linn <3

2010-03-07 @ 01:07:59
URL: http://jasmiiine.blogg.se/
Postat av: Milla

Jaa ;D<3

2010-03-07 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0