Slowing down I look around and I am so amazed I think about the little things that make life great

Soft dag i skolan idag och det hände inte så mkt;) Sara var sjuk idag och hon får krya på sig"/<3
Efter skolan gick jag, linnea, thune, andreas och david hem till tobbe och jag kollade på när dom flyttade bord och planerade för deras lan som jag ska vara med och störa på x) Haha stackarna xP
Sedan åkte jag och jobbade -.- Jag körde faktiskt Jörgen (min moppe) upp till stallet:D Han gick som en klocka ;D

Jag sitter hemma och taggar för piercing i naveln imon:D:D Andra gången dårå ;) Första gången blev den sne så jag ska inte ta på samma ställe igen ;) Jag längtar som faan:D

Det var dans på möllan igår :D Det var roligare än vantat:D

Här kommer bilder ;D


Innan dansen




Omega familjen (Fast det fattas några ;)) Suddig


The girls ;D(L) Big love<3



Jag just nu i myys kläder ^^ Fula, jag vet ;P


Take care<3

Kommentarer
Postat av: Leea

jag och marre har ju typ terminator ögon :O XD

<333

2010-03-20 @ 00:11:40
URL: http://hoebro.blogg.se/
Postat av: Josefin

så fort jag tänker på din moppe och ranered så börjar jag skratta:)

2010-03-20 @ 06:45:29
URL: http://smariochteitur.blogspot.com
Postat av: Jasmine

love. <3

2010-03-20 @ 16:58:19
URL: http://jasmiiine.blogg.se/
Postat av: Milla

Leea: Haha ni är sööta ändå :*<33

Josefin: HAHAHAHAHAHAHA xD

Jasmine: Big love<3

2010-03-20 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0