Studiedag:D

Idag vaknade jag av en skev drömm :S Jag har drömmt massa komstiga drömmar det senaste, antagligen för jag har så mkt att göra och tänka på så jag blir jätte stressad "/ Men men det är bara att kämpa på ;) 
Idag har jag bara varit hemma och städat och pluggat :) Eller iof tog jag en promenad till coop för jag skulle köpa lite saker så jag kunde göra en god sallad till lunch och då träffade jah min kära kusinvitamin elin ;P På kvällen var jag i stallet och tränade dressyr oxå, så jag har nog gjort rätt mkt i alla fall om jag tänker efter ;) haha

Hur skevt är det inte att mina föreldrar är på överäsknings fest idag på en torsdag ??:O  Så jag och linus är ensamma hemma :P

Min hund är skadad igen oxå:( Stackarn springer runt och haltar:( Så nu får han lite extra pussar av mej :*


Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0