We will never ever ever be apart

Idag när jag vaknade fick jag inte en jätte god nyhet"/ Snarare den värsta man kan få"/ Mormor skulle åka in till akuten för hon hade ont i hjärtat och trodde att hennes hjärtklaff hade gått sönder igen"/ Hon har reda opererat den två gånger så mamma trodde inte att hon kommer klara en till:( Men lyckligtvis var det inte det. Det var tur för hennes tid är på något sätt inte kommen än, hon har mer tid kvar på jorden. Jag älskar min mormor(L)
Men när mormor var hemma igen och mådde bra åkte jag och mamma och piercade naveln:D:D Det blev jätte bra:D Kanske kommer bilder imon ;D WIIIE
Sedan efter det åkte jag och jobbade-.-Det gick som vanligt ;)
Men nu sitter jag hemma hos tobbe med linnea, thune och några till och dom kollar på skräckfilm men det låter helt skevt, typ glad musik och dom pratar norska ;S konstig skräckfilm x) haha
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0