You stole my heart

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag längtar till sommaren:O Jag vill ha värme, sol, blå himmel, sommarkläder, solbränna och snygga killar ;O

Idag i skolan så skulle vi ha "vikarie" på engelskan då kom det en blind och en döv:P Sedan visade det sig att det blinda inte var blind och den döva inte var döv. Då sa dom att dom var från någon lärar sak och att dom skulle träna på att ha en klass men man fattade att dom bara spelade hela tiden. Haha dom höll på att reta varann hela tiden och blev arga xD Mär den ena skulle visa en sak så tog han fram två leksaker som man skruvar upp så dom börjar gå och så blev han så arg på den andra att han slog näven i bordet och sprang ut ur klassrummet och alla var jätte chockade så låg leksaken där och sprattlade och fy fan va vi skrattade xD I guess you hade to be there;) Fast dom var från en teater sak egentligen ;)

 

Efter skolan åkte jag upp till stallet och red på min älskling som jag älskar mest i världen(L) Han är det bästa som går på fyra hovar:*

Och nu har jag sällskap av min hund som hoppas på att få godis och han luktar schampoo för han är nybadad och fin:) Han är det bästa som går på fyra tassar:*


Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0